Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΥφαντής, Χρήστος Π.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other19047
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49935
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5821
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Τριτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕπιστήμη -- Μελέτη και διδασκαλία (Τριτοβάθμια)el
dc.subject.otherΔάσκαλοι -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣχετικότητα (Φυσική)el
dc.titleΑνά-γνωση της γαλιλαϊκής σχετικότητας από υποψήφιους δασκάλους: δυσκολίες και μαθησιακή πορείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.committeeMemberΚόλλιας, Βασίλειοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International