Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΥφαντής, Χρήστος Π.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other19047
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49935
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5821
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Τριτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕπιστήμη -- Μελέτη και διδασκαλία (Τριτοβάθμια)el
dc.subject.otherΔάσκαλοι -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣχετικότητα (Φυσική)el
dc.titleΑνά-γνωση της γαλιλαϊκής σχετικότητας από υποψήφιους δασκάλους: δυσκολίες και μαθησιακή πορείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.committeeMemberΚόλλιας, Βασίλειοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International