Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΥφαντής, Χρήστος Π.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other19047
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49935
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5821
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Τριτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕπιστήμη -- Μελέτη και διδασκαλία (Τριτοβάθμια)el
dc.subject.otherΔάσκαλοι -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΣχετικότητα (Φυσική)el
dc.titleΑνά-γνωση της γαλιλαϊκής σχετικότητας από υποψήφιους δασκάλους: δυσκολίες και μαθησιακή πορείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.committeeMemberΚόλλιας, Βασίλειοςel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International