Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.creatorΞενοκώστας, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18890
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49846
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1398
dc.language.isoelen
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΑντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική τάξηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International