Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.creatorΞενοκώστας, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18890
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49846
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1398
dc.language.isoelen
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΑντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική τάξηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International