Show simple item record

dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΠαπαζαφείρη, Μαρία Ζ.el
dc.date.accessioned2018-12-14T11:21:17Z
dc.date.available2018-12-14T11:21:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18524
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49649
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1179
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΆτομα με προβλήματα όρασης -- Προσανατολισμός και κινητικότηταel
dc.subject.otherΆτομα με προβλήματα όρασης -- Μέσα επικοινωνίαςel
dc.subject.otherΜαθητές με ειδικές ανάγκες -- Προσανατολισμός και κινητικότηταel
dc.subject.otherΜαθητές με ειδικές ανάγκες -- Μέσα επικοινωνίαςel
dc.subject.otherΆτομα με τυφλοκώφωσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με τυφλοκώφωσηel
dc.titleΔιερεύνηση και χαρτογράφηση των στρατηγικών αφής που χρησιμοποιούνται από μαθητές με αναπηρία όρασης και πολλαπλές αναπηρίεςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣιδερίδης, Γεώργιοςel
dc.contributor.committeeMemberΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.committeeMemberΆντζακας, Κλήμηςel
dc.contributor.committeeMemberΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.committeeMemberΝησιώτου-Μαντέλου, Ιουλίαel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International