Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΤούλα, Χρυσούλα Κ.el
dc.date.accessioned2018-11-22T10:03:09Z
dc.date.available2018-11-22T10:03:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18453
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49576
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6171
dc.descriptionΣημείωση έκδοσης: η έκδοση pdf αρχείου είναι η μοναδική διαθέσιμη έκδοση από τον ίδιο το δημιουργό. Παρατηρούνται σημειώσεις επεξεργασίας του ηλεκτρονικού αρχείου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Εποπτικά μέσαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογία -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Οπτικοακουστικά μέσαel
dc.titleΗ επίδραση της ύπαρξης ερωτήσεων εστίασης σε εκπαιδευτικό ψηφιακό βίντεο σε δηλωτική γνώση: μια πειραματική μελέτη με μαθητές μεγάλων τάξεων δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.committeeMemberΠολίτης, Παναγιώτηςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International