Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΚαλλία, Ελένη Π.el
dc.date.accessioned2018-10-11T13:24:14Z
dc.date.available2018-10-11T13:24:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18116
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49339
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3004
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓονείς και παιδιά -- Έρευναel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξη -- Έρευναel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΑυτοπεποίθηση στα παιδιάel
dc.titleThe relations between parental support of learning, parental attributes and development of self-regulated learning skills in young childrenen
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.committeeMemberΝησιώτου-Μαντέλου, Ιουλίαel
dc.contributor.committeeMemberΓονίδα, Ελευθερίαel
dc.contributor.committeeMemberΚαφέτσιος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΜισαηλίδη, Πλουσίαel
dc.contributor.committeeMemberΜπότσογλου, Καφένιαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International