Mostrar el registro sencillo del ítem
The relations between parental support of learning, parental attributes and development of self-regulated learning skills in young children
dc.contributor.advisor | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.creator | Καλλία, Ελένη Π. | el |
dc.date.accessioned | 2018-10-11T13:24:14Z | |
dc.date.available | 2018-10-11T13:24:14Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 18116 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49339 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3004 | |
dc.language.iso | en | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Γονείς και παιδιά -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Ανάπτυξη -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Αυτοαντίληψη στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Αυτοπεποίθηση στα παιδιά | el |
dc.title | The relations between parental support of learning, parental attributes and development of self-regulated learning skills in young children | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.contributor.committeeMember | Νησιώτου-Μαντέλου, Ιουλία | el |
dc.contributor.committeeMember | Γονίδα, Ελευθερία | el |
dc.contributor.committeeMember | Καφέτσιος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.committeeMember | Μισαηλίδη, Πλουσία | el |
dc.contributor.committeeMember | Μπότσογλου, Καφένια | el |