Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΑναστασιάδου, Σοφία Σ.el
dc.date.accessioned2018-09-27T07:39:42Z
dc.date.available2018-09-27T07:39:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17979
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49238
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5858
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνάγνωση -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα -- Φλώριναel
dc.titleΚαλλιεργώντας στρατηγικές κατανόησης γραπτού λόγου στο μάθημα της κοινωνικής και πολιτικής αγωγής της Ε' δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International