Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔιγγελίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorΤσιακάρα, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2018-09-27T07:39:31Z
dc.date.available2018-09-27T07:39:31Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13625
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49183
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.539
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσική Αγωγή και Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚίνητρα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαγνίδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.titleThe phenomenon of competition in games and other activities in preschool childrenen
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International