Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΤούλα, Χρυσούλα Κ.el
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:43Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49127
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση ενηλίκων -- Εκπαιδευτικές τεχνικέςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΗ αξιοποίηση των ΤΠΕ σε νηπιαγωγεία ως συνάρτηση του βαθμού επιμόρφωσης των εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International