Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΤούλα, Χρυσούλα Κ.el
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:43Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49127
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση ενηλίκων -- Εκπαιδευτικές τεχνικέςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΗ αξιοποίηση των ΤΠΕ σε νηπιαγωγεία ως συνάρτηση του βαθμού επιμόρφωσης των εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International