Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΤούλα, Χρυσούλα Κ.el
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:43Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49127
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση ενηλίκων -- Εκπαιδευτικές τεχνικέςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΗ αξιοποίηση των ΤΠΕ σε νηπιαγωγεία ως συνάρτηση του βαθμού επιμόρφωσης των εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International