Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΓκόλια, Αικατερίνη Κ.el
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:35Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13356
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49077
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.607
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subject.otherΑυτο-αποτελεσματικότηταel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ηγεσίαel
dc.titleΜετασχηματιστική ηγεσία και επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών: ο ρόλος της αυτο-αποτελεσματικότηταςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International