Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουστέλιος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΓκόλια, Αικατερίνη Κ.el
dc.date.accessioned2018-08-16T09:33:35Z
dc.date.available2018-08-16T09:33:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13356
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49077
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.607
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subject.otherΑυτο-αποτελεσματικότηταel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ηγεσίαel
dc.titleΜετασχηματιστική ηγεσία και επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών: ο ρόλος της αυτο-αποτελεσματικότηταςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International