dc.contributor.advisor | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.creator | Γαϊτανίδου, Έλενα | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:59:03Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:59:03Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17768 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48998 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4786 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Κοινωνικές δεξιότητες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη, Δυτική | el |
dc.subject.other | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject.other | Σχολική ψυχολογία -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη, Δυτική | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Ψυχολογία -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη, Δυτική | el |
dc.subject.other | Παιδαγωγική ψυχολογία -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη, Δυτική | el |
dc.title | Εφαρμογή ενός προγράμματος συναισθηματικής αυτορύθμισης ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων σε μαθητές δημοτικού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.contributor.committeeMember | Αθανασιάδου, Χριστίνα | el |