Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΓαϊτανίδου, Έλεναel
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:03Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:03Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17768
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48998
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4786
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚοινωνικές δεξιότητες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη, Δυτικήel
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΣχολική ψυχολογία -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη, Δυτικήel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογία -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη, Δυτικήel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική ψυχολογία -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκη, Δυτικήel
dc.titleΕφαρμογή ενός προγράμματος συναισθηματικής αυτορύθμισης ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων σε μαθητές δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.committeeMemberΑθανασιάδου, Χριστίναel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International