Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΚονταλή, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:02Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17790
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48990
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5883
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσία -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Τρίκαλαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδα -- Τρίκαλα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Τρίκαλαel
dc.titleΗ συμβολή του στυλ ηγεσίας στη διαμόρφωση ενός πλαισίου για ένα σχολείο που νοιάζεται και φροντίζει και η σχέση του με τα επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών: απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Τρικάλωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International