Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΚονταλή, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:02Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17790
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48990
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5883
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσία -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Τρίκαλαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδα -- Τρίκαλα -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Τρίκαλαel
dc.titleΗ συμβολή του στυλ ηγεσίας στη διαμόρφωση ενός πλαισίου για ένα σχολείο που νοιάζεται και φροντίζει και η σχέση του με τα επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών: απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Τρικάλωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International