Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΔαμιανάκη, Κωνσταντίνα-Στυλιανή Α.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:00Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17726
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48968
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΔιαταραχές αυτιστικού φάσματοςel
dc.titleΚυκλοφορώ με ασφάλεια και διαχειρίζομαι την αναστάτωσή μου: αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας σε δύο κοινωνικές ιστορίες ως πρόγραμμα παρέμβασης σε μαθητές που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International