Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαρασκευάς, Μιχάληςel
dc.creatorΘανασάρα, Αγλαΐαel
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:56Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17778
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48924
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6074
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Τεχνολογικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Εκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.titleΗ χρήση του Web 2.0 στα ελληνικά σχολείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International