Afficher la notice abrégée

The value of nursing student identification with the patient's symptoms and psychopathology

dc.contributor.advisorΓκούβα, Μαίρηel
dc.creatorΛέτσιος, Κωνσταντίνος Β.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:53Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14937
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48880
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3863
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤαύτιση (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΨυχολογία, Παθολογικήel
dc.titleΗ σχέση των ταυτίσεων φοιτητών νοσηλευτικής με τα συμπτώματα των ασθενών και την ψυχοπαθολογίαel
dc.titleThe value of nursing student identification with the patient's symptoms and psychopathologyen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International