Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΣπανουδάκη, Καλλιόπη-Μαρία Ε.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:46Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17694
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48805
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓλωσσικές τέχνες (Προσχολική)el
dc.subject.otherΓραμματισμόςel
dc.subject.otherΓλωσσική ανάπτυξη -- Παιδιάel
dc.titleΑξιολόγηση ενός άτυπου ανιχνευτικού εργαλείου αξιολόγησης του αναδυόμενου γραμματισμού για παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International