Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΚοσμάνου, Ελισάβετ Ν.el
dc.date.accessioned2018-06-06T09:27:51Z
dc.date.available2018-06-06T09:27:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14600
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48679
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Αυτοαξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΜέθοδος project στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδακτική Μεθοδολογίαel
dc.titleΗ εμπειρία των υποψήφιων εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της διδακτικής μεθόδου project: ανάλυση λόγουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International