Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΛοκρίδου, Όλγα Ι.el
dc.date.accessioned2018-06-04T07:24:54Z
dc.date.available2018-06-04T07:24:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48543
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1248
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Μάρκετινγκel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.titleMedia / Social media and hotel attractiveness: empirical research in Thessaloniki's 4*-5* Hotelsen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International