Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΛοκρίδου, Όλγα Ι.el
dc.date.accessioned2018-06-04T07:24:54Z
dc.date.available2018-06-04T07:24:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48543
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1248
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Μάρκετινγκel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.titleMedia / Social media and hotel attractiveness: empirical research in Thessaloniki's 4*-5* Hotelsen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International