Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΛοκρίδου, Όλγα Ι.el
dc.date.accessioned2018-06-04T07:24:54Z
dc.date.available2018-06-04T07:24:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48543
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1248
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Μάρκετινγκel
dc.subject.otherΞενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.titleMedia / Social media and hotel attractiveness: empirical research in Thessaloniki's 4*-5* Hotelsen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International