Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΜπουρλάκη, Χριστίνα Ι.el
dc.date.accessioned2018-05-18T11:00:53Z
dc.date.available2018-05-18T11:00:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other9229
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48484
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3062
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑel
dc.subject.otherΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.titleΑντεστραμμένη διδασκαλία: μια εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας στο μάθημα της Γεωγραφίας της Ε Δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International