Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΚοτρώνη, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2018-05-18T11:00:53Z
dc.date.available2018-05-18T11:00:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48483
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3054
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδικό σχέδιοel
dc.subject.otherΠαιδική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιάel
dc.subject.otherΣυναισθήματα στα παιδιάel
dc.titleΔιερεύνηση της ικανότητας των παιδιών με αυτισμό να εκφράσουν συναισθήματα μέσα από τα σχέδια τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International