Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΚοτρώνη, Πολυξένηel
dc.date.accessioned2018-05-18T11:00:53Z
dc.date.available2018-05-18T11:00:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48483
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3054
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδικό σχέδιοel
dc.subject.otherΠαιδική ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιάel
dc.subject.otherΣυναισθήματα στα παιδιάel
dc.titleΔιερεύνηση της ικανότητας των παιδιών με αυτισμό να εκφράσουν συναισθήματα μέσα από τα σχέδια τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International