Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΒαχαρέλης, Τριαντάφυλλος Γ.el
dc.date.accessioned2018-05-14T15:11:09Z
dc.date.available2018-05-14T15:11:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17411
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48398
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1257
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Διαδίκτυοel
dc.subject.otherΔιαφήμιση -- Νέες τεχνολογίεςel
dc.subject.otherΔιαφήμιση -- Τουρισμόςel
dc.subject.otherΔιαφήμιση -- Διαδίκτυο -- Αποτελεσματικότηταel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδαel
dc.titleΗ επίδραση της διαφήμισης στα Social Media στην πρόθεση αγοράςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International