Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΒαχαρέλης, Τριαντάφυλλος Γ.el
dc.date.accessioned2018-05-14T15:11:09Z
dc.date.available2018-05-14T15:11:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17411
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48398
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1257
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Διαδίκτυοel
dc.subject.otherΔιαφήμιση -- Νέες τεχνολογίεςel
dc.subject.otherΔιαφήμιση -- Τουρισμόςel
dc.subject.otherΔιαφήμιση -- Διαδίκτυο -- Αποτελεσματικότηταel
dc.subject.otherΚαταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδαel
dc.titleΗ επίδραση της διαφήμισης στα Social Media στην πρόθεση αγοράςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International