Show simple item record

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΛαζαρίδου, Ειρήνη Α.el
dc.date.accessioned2018-04-26T11:50:43Z
dc.date.available2018-04-26T11:50:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17214
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48335
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3109
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΔιδακτική των μαθηματικώνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
dc.titleΤα μαθηματικά σε πλαίσια εκτός σχολικής αίθουσας: προσέγγιση από ένα εναλλακτικό εργαστήρι για παιδιάel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠεχτελίδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International