Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΤσιλιάκου, Αναστασία Σ.el
dc.date.accessioned2018-04-26T11:50:43Z
dc.date.available2018-04-26T11:50:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17546
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48332
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3214
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιγνίδια στην εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων και αντιδράσεων των παιδιών σχολικής ηλικίας σε ζητήματα ετερότητας από τη συμμετοχή τους σε διαπολιτισμικά επιτραπέζια παιχνίδιαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΤσιλιμένη, Τασούλαel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International