Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΤσιλιάκου, Αναστασία Σ.el
dc.date.accessioned2018-04-26T11:50:43Z
dc.date.available2018-04-26T11:50:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17546
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48332
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3214
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιγνίδια στην εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων και αντιδράσεων των παιδιών σχολικής ηλικίας σε ζητήματα ετερότητας από τη συμμετοχή τους σε διαπολιτισμικά επιτραπέζια παιχνίδιαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΤσιλιμένη, Τασούλαel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International