Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑκρίτας, Αλκιβιάδης Γ.el
dc.creatorΑγγέλου, Αρετή-Χριστίνα Σ.el
dc.date.accessioned2018-04-03T10:00:26Z
dc.date.available2018-04-03T10:00:26Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14750
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48187
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1745
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά παιχνίδιαel
dc.subject.otherΜαθηματικές ψυχαγωγίες -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.subject.otherΠαζλ λογικής -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.titleTheory and implementation of puzzles with GAPen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔασκαλοπούλου, Ασπασίαel
dc.contributor.committeeMemberΣταμούλης, Γεώργιοςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International