Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΚαραβασίλη, Αδαμαντία Α.el
dc.date.accessioned2018-03-22T11:01:39Z
dc.date.available2018-03-22T11:01:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other15969
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48143
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.371
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Ικανοποίησηel
dc.subject.otherΔιοίκηση και οργάνωση προσωπικούel
dc.titleΗ επίδραση των πελατών στη στάση και τη συμπεριφορά των εργαζομένων στα ξενοδοχείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International