Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΚαραβασίλη, Αδαμαντία Α.el
dc.date.accessioned2018-03-22T11:01:39Z
dc.date.available2018-03-22T11:01:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other15969
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48143
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.371
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕργαζόμενοι -- Ικανοποίησηel
dc.subject.otherΔιοίκηση και οργάνωση προσωπικούel
dc.titleΗ επίδραση των πελατών στη στάση και τη συμπεριφορά των εργαζομένων στα ξενοδοχείαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International