Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤζιαμούρτας, Αθανάσιοςel
dc.creatorΖήση, Θωμαή Ζ.el
dc.date.accessioned2018-03-22T11:01:21Z
dc.date.available2018-03-22T11:01:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17092
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48024
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2752
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολική επίδοσηel
dc.subject.otherΕξετάσειςel
dc.subject.otherΆγχοςel
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΦυσική κατάστασηel
dc.subject.otherΔιαιτολογικές απόψειςel
dc.titleΆγχος ακαδημαϊκών εξετάσεων και διατροφική συμπεριφορά: ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης και της φυσικής δραστηριότηταςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International