Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζιαμούρτας, Αθανάσιοςel
dc.creatorΖήση, Θωμαή Ζ.el
dc.date.accessioned2018-03-22T11:01:21Z
dc.date.available2018-03-22T11:01:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17092
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48024
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2752
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολική επίδοσηel
dc.subject.otherΕξετάσειςel
dc.subject.otherΆγχοςel
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΦυσική κατάστασηel
dc.subject.otherΔιαιτολογικές απόψειςel
dc.titleΆγχος ακαδημαϊκών εξετάσεων και διατροφική συμπεριφορά: ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης και της φυσικής δραστηριότηταςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International