Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΣαριδάκη, Ναταλία Ε.el
dc.date.accessioned2018-03-05T10:36:41Z
dc.date.available2018-03-05T10:36:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16855
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48022
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1238
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Οικονομικές επιπτώσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΞενοδοχεία πολυτελείας -- Παροχή υπηρεσιών -- Βελτίωσηel
dc.subject.otherΙκανοποίηση πελατώνel
dc.titleΥπηρεσίες πολυτελών ξενοδοχείων και ικανοποίηση πελατών: εμπειρική διερεύνησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International