Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρία,el
dc.creatorΠαπαθανασιάδη, Αικατερίνη Α.el
dc.date.accessioned2018-02-07T10:28:35Z
dc.date.available2018-02-07T10:28:35Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15193
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47881
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.550
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ασφάλεια, Διεθνήςel
dc.subject.otherΠόλεις και κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδαel
dc.titleΗ επίδραση της ηλεκτρονικής διά στόματος επικοινωνίας στην πρόθεση επίσκεψης της Ελλάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International