dc.contributor.advisor | Boeschoten, Riki van | en |
dc.creator | Καλογριά, Δέσποινα Α. | el |
dc.date.accessioned | 2018-02-02T12:11:46Z | |
dc.date.available | 2018-02-02T12:11:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 14172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47805 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6466 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject.other | Ρομά -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject.other | Μειονότητες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject.other | Τσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.title | Ρομά και εκπαίδευση: παράγοντες διαφοροποίησης στάσεων και αντιλήψεων των Ρομά απέναντι στο σχολείο | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Γιακουμάκη, Βασιλική | el |
dc.contributor.committeeMember | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |