Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΜπακιρτζή, Μαρία Γ.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16733
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47789
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3169
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝεοελληνική ποίηση -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΕφαρμογές της συναλλακτικής θεωρίας της Rosenblatt για την προσέγγιση της ποίησης από παιδιά της Α' δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣηφάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International