Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.creatorΑνέστη, Δήμητρα Δ.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:40Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:40Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17099
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47774
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6124
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
dc.titleΜαθηματική δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο: μελέτη της αναπλαισίωσης των διδακτικών πρακτικών δύο εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα σπουδώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧατζηκυριάκου, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΜαρκόπουλος, Χρήστοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International