Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΙατρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΜπογιαντζή, Αγγελική Κ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:20Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16678
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47575
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3448
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκel
dc.subject.otherΕταιρείες -- Διοίκηση και οργάνωση -- Μεγάλη Βρετανίαel
dc.titleΚαθοριστικοί παράγοντες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: μια εμπειρική έρευνα για την κεφαλαιαγορά της Μεγάλης Βρετανίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International