Show simple item record

dc.contributor.advisorΙατρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΜπογιαντζή, Αγγελική Κ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:20Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16678
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47575
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3448
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκel
dc.subject.otherΕταιρείες -- Διοίκηση και οργάνωση -- Μεγάλη Βρετανίαel
dc.titleΚαθοριστικοί παράγοντες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης: μια εμπειρική έρευνα για την κεφαλαιαγορά της Μεγάλης Βρετανίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International