Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΛουμπάκη, Μαρία Παναγιώτα Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:19Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16689
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47573
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3260
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Διαδίκτυοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Ανταγωνιστικότηταel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International