Show simple item record

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΛουμπάκη, Μαρία Παναγιώτα Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:19Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16689
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47573
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3260
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Διαδίκτυοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Ανταγωνιστικότηταel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International