Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΜηκέ, Παναγιώτα Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:17Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16734
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47567
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3177
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Μελέτεςel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Εικονογράφησηel
dc.subject.otherΕικονογραφημένα βιβλία, Παιδικάel
dc.titleΟ ρόλος της εικόνας στη νοηματοδότηση του κειμένου από παιδιά πρωτοσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International